Thursday, October 8, 2015

Confession

Lately aku melalui fasa down seorang isteri. Aku rasa penat buat kerja rumah, rasa terikat, rasa nak bebas, rasa nak bujang kembali! Haha, tu cuma permainan perasaan je which i believe most wife in the earth feel the same thing. Biasa la, kita manusia, reti penat, ada turun naik. Time rajin semua benda kau lap, kau basuh bersih-bersih. Tapi bila datang angin kuskus kau tu nak basuh sudu pon kau malas. Haha. 

So, apa aku buat adalah aku confess apa yang aku rasa kat satu page confess university. Of kos anonymous. Yela, masalah rumah tangga ni kau tak leh nak cerita kat sape2. Nanti orang ingat kau tak bahagia ke apa kan. Rahsia rumah tangga kena jaga. Aib tu. Nak bagitau laki, kang terasa hati plak dia. So, better la confess kat internet tanpa orang taw sape kau. Dun wori, nanti ramai la keyboard warrior yang akan bagi advice, bash dan mengata kau. Tapi take it positively. Ada je yang akan sincerely bagi nasihat yang berguna dan mendoakan insyaAllah. So from that aku dapat balik semangat aku. Haha. Apa point penting yg bagi aku semangat nanti aku cerita next post yeah. 

For now, roger! Xoxo

No comments:

Post a Comment