Tuesday, May 19, 2015

My CD67. :(

Today CD67. Sedih sebenarnya bila fikir pasal period yang tak datang2 ni. Rindu nak period. Rindu nak rasa normal macam dulu2. Untuk hilangkan sedih, jangan fikir sangat. Sibukkan diri dengan perkara lain and keep on berikhtiar, bersangka baik dengan Allah dan berdoa. 

After buat hsg on MAC 2015, the result is one of my fallopian tube tersumbat. Doctor suruh repeat the test. Ari tu guna iodine. Kali ni dia suruh guna apa entah. Katenya boleh bantu keluarkan sumbatan tu as cecair ni lebih pekat. 

Tapi aku decide nak rehat kejap from modern medicine ni. Nak try kaedah tradisional as aku bulan APRIL ni aku amik ekstraks kacif fatimah but still period tak datang. Dia suruh aku ambik for 3 month tapi sebab kat Mesir tak de supply, aku decide stop la dulu yang tu. 

Then bln MAY, aku n hubby start ambik madu kelulut. Hopefully ada kesan positive insyaAllah. As my mum bawak dari Malaysia masa nak pegi umrah APRIL dulu. So ada la supply before balik Malaysia end of MAY ni. My mum la suggest madu kelulut ni. 

Actually nak tulis apa yee. Sebenarnya rindu nak berblogging after baca blog orang. Macam best plak kan tulis usaga2 ttc ni. One fine day bila da berjaya dikurnia zuriat boleh meleleh air mata baca balik usaha2 ni. 

No comments:

Post a Comment